Home Despre noi Staff Contact

Premiile de Excelenta Administratie.ro

Conferinţa Naţională de Management Modern în Administraţie


ADMINISTRATIE PUBLICA CENTRALA
ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
MULTIMEDIA

Centrul Municipal de Colectare Iasi

Data publicarii: Miercuri, 06 Aprilie 2016 Alte articole din Companii
 

Liderul tichetelor sociale din România a fost acreditat să emită tichete sociale de grădiniţă

tichet_tsg.jpgCu o cotă de piaţă de aproximativ 65%, Up România (fosta Cheque Dejeuner România), liderul tichetelor sociale din România, anunţă autorizarea obţinută de la Ministerul de Finanţe pentru emiterea de tichete sociale de grădiniţă. În valoare lunară de 50 de lei de persoană, acestea sunt acordate de Guvern pentru familiile cu venituri mici în vederea încurajării educaţiei timpurii şi susţinerii copiilor fără posibilităţi materiale pe parcursul anilor de grădiniţă.
Up România are peste 500 de precontracte cu primării din ţară ale căror comenzi pot fi onorate imediat ce autorităţile locale vor formula solicitări pentru beneficiarii identificaţi.

Tichetele sociale de grădiniţă pot fi personalizate în funcție de opțiunea autorității contractante, cu sigla instituţiilor responsabile şi pot include mesaje special gândite pentru beneficiari. De asemenea, Up România vine in spijinul instituției asigurând o gestiune simplă şi eficientă pentru fiecare etapă: comandă, livrare, stocare, distribuire.

Tichetul social pentru grădiniţă vine ca o continuare a strategiei companiei de a dezvolta produse sociale care contribuie la creşterea puterii de cumpărare şi, implicit, a calităţii vieţii pentru persoanele defavorizate. Up România este un partener tradiţional al direcţiilor de asistenţă socială alături de care sunt implementate programe sociale prin intermediul tichetului social în peste 40 de comunităţi, facilitând accesul persoanelor cu dificultăţi materiale sau handicap la alimente, medicamente, servicii medicale, achiziţia de rechizite şi cărţi pentru şcolari.

"Up România confirmă angajamentul luat pentru susţinerea categoriilor defavorizate şi creşterea integrării acestora în societate printr-o calitate mai bună a vieţii. Determinarea noastră este cu atât mai mare cu cât vorbim de copii şi de viitorul lor, iar Up România va face toate demersurile necesare pentru ca acest program să-şi atingă obiectivele", a declarat Elena Pap, directorul general al Up România.

Up România a demarat deja crearea unei reţele de magazine care să accepte produsele specifice acestei legi: alimente, produse de igienă, îmbrăcăminte şi încălţăminte, rechizite şi articole pentru şcoală.

Tichetul social pentru gradiniţă este reglementat de Legea nr. 248 / 2015 şi normele metodologice aferente, acesta făcând parte din pachetul anti-sărăcie propus recent de Guvern. Este un instrument de stimulare a nivelului de educaţie prin care se doreşte creşterea frecvenţei la gradiniţă a copiilor din familiile defavorizate. Astfel, copiii beneficiază de acest stimulent de la 3 ani până când împlinesc 6 ani, iar venitul lunar pe membru de familie nu trebuie să depăşească 284 lei.

Stimulentele educaţionale acordate sub formă de tichete sociale de grădiniţă prezintă avantaje nete faţă de o alocare directă de bani prin faptul că: se reduc considerabil cheltuielile administrative, se asigură o garanţie în privinţa utilizării corecte a fondurilor alocate, se poate monitoriza utilizarea lor în reţeaua de magazine special construită de Up România, se asigură returnarea şi rambursarea acestora, se susţine comerţul local de proximitate.

Grupul Up

Grupul Up este un grup internațional independent și solid, care aparține salariaților săi. Comercializează produse și servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicații mobile în 17 țări. În fiecare zi, însoțește peste 26 de milioane de persoane din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale.

Up România

Up România îşi propune să ofere clienţilor şi partenerilor săi servicii integrate care să le simplifice interacţiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de înţelegere profund umană a nevoilor acestora şi susţinând bunele practici de responsabilitate socială. Misiunea noastră este să aducem valoare prin empatie, printr-o înţelegere a nevoilor şi o atitudine deschisă faţă de clienţi şi parteneri. Valorile noastre ne ghidează în toate acţiunile. În servicii, responsabilitatea este o valoare cheie pentru că ea este sinonimă cu… însăşi acţiunea de a presta servicii. Responsabilitatea înseamnă o asumare curajoasă a unor sarcini suplimentare pentru a face viaţa mai simplă celorlalţi. A înţelege ce-şi doresc clienţii este premiza pentru soluţii care să conteze şi să facă diferenţa pentru ei.


Pentru a fi in permanenta la curent cu ultimele noutati si informatii din domeniu,

aboneaza-te gratuit la Newsletter !

Alte articole din Companii




Newsletter


Editorial
București - falimentul administraţiei locale
kivu_mircea.jpg
Un editorial de Mircea Kivu, publicat în ziarul "România Liberă" Citeste


Analiza
Ghid de Reciclare: Reciclarea se învață!
Să recunoaștem, sortarea și reciclarea deșeurilor pe care le generăm acasă nu face neaparat parte din obiceiurile noastre. Pe de altă parte, este un obicei care se cultivă cu mare grijă în țările europene și nu numai. Reciclarea înseamnă un mediu mai curat și reintrarea unor resurse numite materii prime secundare - adică sticlă, hârtie, metal sau textile reciclate - în circuitul economic. Citeste


Interviu
Luminița Chivu (INCE): "România nu are prea mulți salariați în sectorul public, ci prea puțini în sectorul privat"
chivu_luminita.jpg
Problema României nu este neapărat aceea că sunt prea mulți salariați în sectorul public, ci faptul că sunt prea puțini angajați în sectorul privat și mulți dintre aceștia sunt plătiți cu salariul minim, care este foarte scăzut, a declarat într-un interviu pentru Agerpres, Luminița Chivu, director general al Institutului Național de Cercetări Economice "Costin C. Kirițescu" (INCE), din subordinea Academiei Române. Citeste


Compania saptamanii
Iulian Mangalagiu, BRIKSTON: "Vrem ca şi în 2016 să păstrăm ritmul anilor precedenţi, în care am lansat în medie cinci produse noi pe piaţă"
mangalagiu_iulian.jpg
2016 se anunţă un an foarte important pentru compania Brikston din punct de vedere al extinderii gamei de produse, atât prin completarea paletelor de nuanțe și texturi, dar și prin realizarea unor produse noi, care să ofere calitate superioară la prețuri extrem de competitive. "Ceea ce ne interesează pe noi, la BRIKSTON, în primul rând este calitatea crescută. Investim permanent în tehnologie și punem accent crescut pe inovație. Întotdeauna încercăm să fim în poziția consumatorului atunci când acesta își propune să facă o achiziție de materiale de construcții. Este o alegere pe care nu poți să nu o respecți și să o onorezi", afirmă Iulian Mangalagiu, directorul general al BRIKSTON SA. Citeste


Eveniment
Conferinţa Naţională Urban Concept a reunit la Predeal peste o sută de arhitecți și specialiști din domeniu
urbanconcept_2016_1.jpg
Oameni şi Companii, editorul portalulului EuroUrbanism.ro, a organizat în perioada 17-19 martie, la Predeal, cea de-a XVI-a ediţie a Conferinţei Naţionale Urban Concept- dezvoltare urbană modernă în România. Citeste

agerpres.ro

Semnal Editorial
Raportul anual Administratie.ro 2015 este acum disponibil pentru descărcare gratuită!
Echipa redacţională a portalului Administratie.ro are plăcerea să anunţe finalizarea Raportului anual pe 2015, o sinteză a celor mai importante evenimente, proiecte şi declaraţii de anul trecut în domeniul administrației publice. Raportul Administratie.ro 2015 a apărut ca rezultat al interacțiunii dintre portalul Administratie.ro și cititorii săi, în covârșitoare parte reprezentanți ai instituțiilor publice din România. Citeste

Vizitatori
counter